رهبر انصارالله: ملت ما هرگز در نبرد امت و یاری به فلسطین بی‌طرف نخواهند بود

تهران (پانا) - رهبر انصارالله یمن تاکید کردکه ملت یمن با ایمان و هویت اعتقادی خود در موضع بحق کمک به ملت فلسطین و تلاش برای آزادسازی فلسطین و مقدسات آن و دیگر مناطق اشغالی عربی متعهد و ثابت قدم هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
رهبر انصارالله: ملت ما هرگز در نبرد امت و یاری به فلسطین بی‌طرف نخواهند بود

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی تلویزیونی از طریق مشارکت در همایش "منبر یکپارچه" مشترک بین رهبران مقاومت به مناسبت روز قدس تاکید کرد: ملت ما به نقشی فعال و مشارکت گسترده به واسطه تکامل و هم‌افرایی با تمام آزادگان امت و محور مقاومت امیدوار هستند و عملا برای یاری به ملت فلسطین با هر میزان رنج و هدف‌گیری که ابزارهای مزدور برای فشار بر آن واد عمل شده‌اند.

وی همچنین بر موضع ملت یمن در یاری به ملت فلسطین براساس ایمان و ارزش‌های دینی و انسانی تاکید کرد که امکان کوتاهی در خصوص آن نیست و از آن عقب‌نشینی نمی‌شود.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد: ملت امروز به وضوح و باثبات در قلب درگیری و نبرد به نقش خود در تمام سطوح و با توان موجود وارد شده و هرگز در نبرد امت در قبال مساله فلسطین و تقابل با دشمن مسلمین بی‌طرف نخواهند بود.

عبدالملک بدرالدین الحوثی اشاره کرد: روز قدس مناسبتی مهم برای بیداری امت و افزایش همت‌هایشان و بالا بردن آگاهی و احساس مسؤولیت در قبال مساله محوری امت است.

وی در ادامه به ملت فلسطین و آزادگان مبارز آن و محافظان مسجد الاقصی و قدس درود و سلام فرستاد و گفت: از تمام آنچه آزادگان قدس در برابر دشمن صهیونیستی در راستای هدف گیری‌اش علیه مسجد الاقصی و دیگر تجاوزاتش انجام می‌دهند تقدیر می‌کنیم.

رهبر انصارالله یمن درباره سازش کشورهای عربی با دشمن صهیونیستی تاکید کرد: آنچه این سازمان‌ها با مزدورانشان و خیانت‌شان و شتابشان برای دوستی با صهیونیست‌های یهود و هم‌پیمانی با آنها تحت عنوان عادی سازی روابط نشان دادند عقب‌نشینی از موضع عادی و بحق و خیانت به اسلام و مسلمین است.

وی تاکید کرد، سازش برخی کشورها با دشمن پیوستن علنی و رسواکننده به صف دشمنان و نفاق به معنای کامل کلمه است.

عبدالملک بدرالدین الحوثی خطاب به سرکردگان رژیم دشمن و جامعه اسرائیل گفت: شما امروز در تنگنای بزرگی هستید رویارویی بین شما و جبهه افراد صادق و تلاش‌گر و توکل‌کنندگان به خدا از مردم همین امت است.

وی خاطرنشان کرد: مساله فلسطین امروز از دست توطئه‌چینان بازیچه و حقیر آزاد شده و این مقدمه پیروزی قطعی آتی و تحقق وعده الهی است.

رهبر انصارالله درباره تلاش‌های یمن از بابت آزادسازی اسیران فلسطینی دربند زندان‌های نظام سعودی گفت: ما تلاش خود را کردیم و پیشنهاداتی مختلف برای آزادسازی زندانیان فلسطینی دادیم اما آنها سرسختی نشان دادند.

وی افزود: نظام سعودی خودش انتخاب کرد که روند ربودن فلسطینیان عضو حماس لکه ننگی و شاهدی بر مزدور بودن و خیانت و دلیلی بر دوستی و علاقه‌اش به دشمن باقی بماند.

رهبر انصارالله بار دیگر از نظام سعودی را به پاسخ‌گویی به پیشنهادش درخصوص آزادی دو خلبان و چند افسر سعودی اسیر شده در نزد انصارالله در مقابل آزادی زندانیان فلسطینی فراخواند و گفت: دعوت ما از نظام سعودی برای این است که خود را از ورطه خیانت و ظلم ناحقی که در حق این فلسطینی‌ها روا داشته رها کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار