معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

هفتمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی برگزار شد

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری هفتمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره ای و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی برگزار شد

احمد مهرانی در این باره گفت: هفتمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم ویژه دبیرانی که ابلاغ درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ دارند برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این جشنواره با هدف ارتقای کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی و ترغیب و تشویق دبیران به استفاده از روش های نوین یاد دهی- یاد گیری در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان‌ کرد: امسال با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا و عدم حضور دانش آموزان این جشنواره نیز با هدف بهبود تدریس در فضای مجازی، بصورت مجازی برگزار شد که پس از بررسی و داوری آثار ارسالی از مناطق به استان هفت اثر برتر استان جهت داوری به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

مهرانی در خصوص برگزاری نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره ای و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی نیز گفت: این جشنواره همچون سنوات قبل در استان برگزار شد که مخاطبان این جشنواره تمامی همکاران شاغل در مدارس، مراکز پرورشی و ادارات داخل و خارج کشور هستند.

وی افزود: این جشنواره با اهداف شناسایی و کاربست تجارب و ابتکارات تربیتی و همچنین ایجاد توسعه فرصت های مناسب برای ایده پردازی و طراحی راهکارهای نوآورانه در زمینه امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشور برگزار شد که پس از انجام داوری، ۷ اثر برتر که ۴ اثر با موضوع تربیتی و ۲ اثر با موضوع مشاوره ای و یک اثر با موضوع مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار