معلمان مهم‌ترین گروه مرجع در جامعه ما هستند

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران در جلسه مجازی با همکاران فرهنگی منطقه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم بر استفاده از دوران طلایی تا پایان اردیبهشت ماه جهت فعالیت های پیشگیرانه از افت تحصیلی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مهم‌ترین گروه مرجع در جامعه ما هستند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۸، محمد احسانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم و شب های قدر گفت: شرایط سخت کرونایی هزینه های مادی و معنوی به جا گذاشته است و امید است با مدیریت و کنترل این بیماری، مردم عزیزمان به شرایط عادی برگشته و زندگی روزمره خود را ادامه دهند و وظیفه و مسئولیت اجتماعی ما فرهنگیان ایجاب می کند در جهت فرهنگ سازی مسائل بهداشتی گام برداشته و آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی افزود: معلمان مهم‌ترین گروه مرجع در جامعه ما هستند و معلمی را دوست داشته و از آن به عنوان شغلی که همواره توام با روابط دلی و عاشقانه است، یاد می کنند.

احسانی تصریح کرد: موردی که در جهت ارج و قرب معلمان می توان گفت اینکه معلمی شغل انبیاست و تمامی افراد در سطوح مختلف مدیون معلمان هستند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ بر استفاده از دوران طلایی تا پایان اردیبهشت ماه جهت فعالیت های پیشگیرانه از افت تحصیلی تاکید کرد و گفت: امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود و در ارزشیابی پایان سال تحصیلی در عین حال که کیفیت ارزشیابی و عدالت آموزشی را در بالا نگه می دارید شرایط روحی و روانی دانش آموزان را در نظر داشته باشید تا آنان با خاطره خوشی سال تحصیلی را به پایان برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با کنترل بیماری کرونا عوارض روانی بیماری ادامه می یابد که با نقش آفرینی مشاوران عزیز و ارتباط بیشتر با اولیا و دانش آموزان از این فشارها کاسته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار