جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان؛ ممنوعیت انتقال دائم به ۸ کلان‌شهر

تهران (پانا) - از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، «شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی ـ آزمایشی، پیمانی و قرارداد کار معین»، به ادارت کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان؛ ممنوعیت انتقال دائم به ۸ کلان‌شهر

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای عدم تمرکز، افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از نیروی انسانی مناطق آموزشی، همچنین افزایش رضایت شغلی و کمک به تأمین رفاه و آسایش نسبی فرهنگیان، از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، «شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، آزمایشی، پیمانی و قراردادکار معین»، شاغل در واحدهای آموزشی و متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی سال تحصیلی 1401-1400، به ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها، ابلاغ شد.

بر اساس شیوه نامه مذکور، فرآیند «نقل و انتقال برون استانی سال تحصیلی 1401-1400»، در بازه زمانی 15 اردیبهشت تا 31 خرداد 1400، انجام خواهد شد. مبنای انتقال در سامانه جامع منابع انسانی (HRM) عدم نیاز مبدأ و نیاز مقصد می‌باشد. در ضمن نقل و انتقال درون استانی، بارعایت ضوابط و مقررات مربوط، در بازه زمانی 11 اردیبهشت تا 15 خرداد1400 به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها تفویض می‌شود.

در این شیوه نامه، نداشتن تعهد خدمت به منطقه مبدأ، لازمه انتقال دائم برون استانی است، بنابراین، فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده 28 (به مدت 10 سال) و سایر کارکنان که تعهدی مبنی بر خدمت در مناطق مورد تعهد داده‌اند، مجاز به ارائه درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی نمی‌باشند.

همچنین؛ دارابودن حداقل دو سال سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش، تا تاریخ 31 شهریور 1400، به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، رسمی-آزمایشی و پیمانی، به عنوان «ضوابط و مقررات انتقال موقت برون استانی»، ذکر شده است.

شیوه نامه نقل و انتقال را از اینجا مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار