مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

تجلیل مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از معلمان سرآمد استانی

سنندج(پانا)-در برنامه سپاس معلم که با حضور وزیر آموزش و پرورش و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از معلمان سرآمد استانی تجلیل کرد .

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از معلمان سرآمد استانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صبح امروز و همزمان با دومین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه سپاس معلم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش، اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم، مدیران کل و تعدادی از معلمان سرآمد استانها برگزار شد.

گفتنی است در پایان این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از شش نفر از معلمان سرآمد استانی حاضر در این برنامه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این برنامه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین در ماه ضیافت الهی و تبریک روز معلم، به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و از زحمات و تلاش های معلمان سخت کوش استان تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه همه معلمان الگو و نمونه هستند، اظهار کرد: معلمان زحمت کش با احساس مسئولیت و دلسوزی در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش می کنند و هر چه در مسیر تربیت نسل آینده ساز به خصوص در فضای کنونی اقدام موثری صورت گیرد، قطعا موجب رضایت خداوند متعال و تقرب به درگاه الهی خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در پایان با آرزوی صحت و سلامت برای کلیه فرهنگیان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت استان؛ ابراز امیدواری کرد به زودی جامعه از شر ویروس منحوس کرونا رهایی پیدا کرده و دوباره مدارس بازگشایی و شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس باشیم.

گفتنی است در برنامه سپاس معلم که روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه با حضور رییس محترم مجلس شورای اسلامی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در پایان این برنامه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از چند معلم سرآمد استانی دیگر نیز با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار