معلم با عشق حقیقی، برای رسیدن شاگردانش به حیات طیبه، دلسوزانه و صادقانه تلاش می کند

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم عنوان کرد معلم با عشق حقیقی، برای رسیدن شاگردانش به حیات طیبه، دلسوزانه و صادقانه تلاش می کند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
معلم با عشق حقیقی، برای رسیدن شاگردانش به حیات طیبه، دلسوزانه و صادقانه تلاش می کند

جهانشاهی؛ مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم گفت: درود خدا بر انسان های فرهیخته ای که شاگرد تربیت یافته مکتب پیامبر مهربانی ها، رحمت العالمین، اولین معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) هستند که با عشق حقیقی و الهی برای رسیدن دانش آموزان شان به حیات طیبه دلسوزانه و صادقانه تلاش می کنند.

جهانشاهی افزود: مقام معظم رهبری،خطاب به معلمین می فرمایند: ما باید شاخص های ممتاز و برجسته را در دانش‌آموزمان زنده کنیم. در او مفاهیم جریان‌ساز و عمل‌ساز را تولید کنیم و به راه بیندازیم و زنده کنیم. ایمان، اندیشه‌ورزی، مشارکت اجتماعی، اگر چنانچه توانستید این مفاهیم جریان‌ساز را در ذهن دانش‌آموزتان رسوخ بدهید، خدمت بزرگی به آینده‌ کشورتان کرده‌اید. در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.

جهانشاهی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت هفته بزرگداشت و تکریم مقام والای معلم، یاد و خاطره استاد گرانقدر، علامه و اسوه تفکر در نظام تعلیم و تربیت، شهید مرتضی مطهری را گرامی داشته و این ایام خجسته را به همه معلمان، مدیران و همکاران که در این شرایط سخت کرونایی مجاهدانه تلاش می کنند خدا قوت گفته و ازخالق یکتا، سلامتی و توفیق روز افزون برای آنها خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار