معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

جشنواره معلمان مؤلف بستری به سوی ارتقاء دانش و سطح فرهنگ مکتوب جامعه فرهنگیان

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از روند داوری آثار اولین جشنواره معلمان مؤلف، در دبیرخانه این جشنواره بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره معلمان مؤلف بستری به سوی ارتقاء دانش و سطح فرهنگ مکتوب جامعه فرهنگیان

سید‌مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با همراهی محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، از روند داوری آثار اولین جشنواره معلمان مؤلف، در دبیرخانه این جشنواره واقع در کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرری، بازدید کرد.
هاشمی در خصوص اهمیت برگزاری این جشنواره به پانا عنوان کرد: تلاش ما بر این بود که در فرآیندی که در این جشنواره اتفاق می‌افتد بتوانیم وظیفه مهم شناسایی و معرفی فرهنگیان مؤلف را به خوبی به انجام رسانده، چرا که این امر مطالبه‌ای به‌جا از سوی فرهنگیان است. همچنین کمک به سمت ارتقاء دانش و سطح فرهنگ مکتوب جامعه فرهنگیان، جامعه‌ای که در حوزه‌ تعلیم و تربیت صاحب فکر، اندیشه و تفکر است که به طور کلی استفاده از این فرآیند با استفاده از فرهنگ مکتوب قابل انتقال است.
او در تأکید بر توسعه فرهنگ تکریم و قدرشناسی میان فرهنگیان عنوان کرد: حفظ استقلال و هویت فرهنگی در بین معلمین، همچنین تکریم و قدرشناسی از پدیدآورندگان کتب در بین فرهنگیان از اهداف برنامه‌ریزی شده این جشنواره است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، افزود: یکی از تلاش‌های صورت گرفته در این جشنواره این است که، تمامی همکاران در سطح مدارس و مناطق آموزش‌ و پرورش و همچنین بازنشتگان فرهنگی در آموزش‌ و پرورش که زحمت کشیده‌اند بتواند در این جشنواره شرکت کنند.
او ادامه داد: امیدوار هستیم که با برنامه‌ریزی و همکاری‌های مطلوبی که در حوزه وزارت آموزش و پرورش و حوزه اجرا در سطح شهرستان‌های‌ استان تهران اتفاق افتاده است، فرآیندهای برگزاری این جشنواره ارزشمند به بهترین شکل پیش برود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار