پیام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه به مناسبت روز معلم

ابرکوه (پانا) - مدیر اداره آموزش وپرورش ابرکوه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه به مناسبت روز معلم

متن پیام بدین شرح است:

به نام آفریدگاری که قلم را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور اندیشه آراست. سپاس خدای را که توفیق خدمت به زنان و مردانی عطا نمود که رسولان راستی و سفیران صداقت و مهربانی اند .

با شروع بحران کرونا وضعیت فوق‌العاده و پیش‌بینی‌ناپذیری به وجود آمد که زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی را به چالشی بی‌سابقه فراخواند. با این حال آن چه که توانست یاری گر آموزش و پرورش در این وضعیت بغرنج باشد، ایثار و از خودگذشتگی معلمانی بود که با ابتکارات بی نظیر و در عین حال صرف فوق‌العاده وقت، کوشیدند آموزش و پرورش را به بهترین نحو با امکانات موجود منطبق کنند. در این شرایط آنها بودند که نشان دادند هر کجا ملت به مجاهدت نیاز دارد و فدایی و مدافع می‌خواهد، معلمان در کنار مردم و در خط مقدم حضور دارند و همانگونه که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور حماسه ساز شدند؛ آنها نیز جایگاه رفیع معلم را بر قله‌های افتخار به نمایش گذاردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم و تبریک هفته گرانقدر معلم خدمت تمامی معلمین، آموزگاران و مربیان عزیز شهرستان ابرکوه از زحمات و تلاش های مخلصانه این عزیزان تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمدعلی کریمی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار