معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه اشک شمع معلم در فضای مجازی

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت علاقمندان به ویژه برنامه اشک شمع معلم را می توانند از طریق کانال فرهنگی هنری آموزش و پرورش گیلان به آدرس farhangigilan @ و کانال معلمان مدارس گیلان به آدرس gilanteachers @ دنبال کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه اشک شمع معلم در فضای مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اعلام این خبر اظهار کرد: این ویژه برنامه کاری از معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت هر شب ساعت ۳۰: ۲۱ در کانال های مختلف برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان ویژه برنامه اشک شمع معلم را می توانند از طریق کانال فرهنگی هنری آموزش و پرورش گیلان به آدرس farhangigilan @ و کانال معلمان مدارس گیلان به آدرس gilanteachers @ دنبال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اعلام روز شمار برنامه های هفته معلم در این برنامه اظهار کرد: «استاد شهید مطهری، معلم نمونه»، «حکمت های نهج البلاغه»، «در سوگ خورشید»، «تدبر در قرآن»، «معلمی شغل انبیاء»، «فلسطین، پاره تن اسلام» و «معلمان، جهادگران عرصه دانش» روز شمار ویژه برنامه اشک شمع به ترتیب از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار