پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم

مشهد(پانا)- استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد والامقام شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریک صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در ردای تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل، در عمر با برکت خویش و جریان پیروزی انقلاب داشت.

رشد فضائل اخلاقی و انسانی به موازات توسعه علمی و دانش جز در پرتو آموزشی صحیح و پرورشی آگاهانه و مسئولانه امکان پذیر نخواهد بود. شخصیت اثرگذار اساتید و معلمانی همچون شهید آیت الله مطهری همواره موجب فخر و بالندگی جامعه فرهنگی کشور بوده‌ و به حق معلمان بعنوان میراث‌داران انبیاء الهی، هدایت جوامع را برعهده داشته‌اند و تربیت کننده نسل‌ها بوده‌اند.

معلمان مشعلداران دانش، اخلاق و بینش‌اند. در هر سرزمینی و با هر نسلی، آموختن، راهیابی به طریقت درست و اندیشیدن صحیح جز با همت معلمان و آموزش دلسوزانه‌شان امکان ظهور نخواهد یافت و آگاهانه همه ما درک کرده‌ایم که این مهم جز با طلایه‌داری این عاشقان و شیفتگان میسر نخواهد شد.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدای معلم و در رأس آنان روح پرفتوح بزرگمرد عرصه فرهنگ و آموزش، شهید آیت الله مرتضی مطهری، روز معلم را به همه اساتید گرانقدر، معلمان و آموزگاران پرتلاش و همه فرهنگیان عزیز تبریک عرض کرده؛ از اول معلم عالم هستی، آفریننده دانا برای این بزرگواران عرصه تعلیم و تربیت توفیقات روز افزون، سلامتی و طول عمر با برکت در سایه الطاف خورشید دیار خراسان امام مهربان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مسئلت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار