مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

معلم اسوه صبر و ایثار است

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت معلمان اسوه های صبر و ایثارند و شهید مطهری الگوی عملی برای تمام معلمان ایران زمین است.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معلم اسوه صبر و ایثار است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، که در روز معلم و نخستین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد؛ اظهار کرد: معلم هنرمندی است که با سرانگشت تدبیر خود امید به آینده ای روشن را در دل دانش آموزان این سامان روشن می کند از این رو رسالتی بس حساس و خطیر معلمی دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، ایشان را الگوی همه خواند و افزود: رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی ترویج اندیشه های این شهید والا مقام و آشنایی نسل امروز با سیره عملی این معلم شهید است.

مدیر کل آموزش و پروش خراسان جنوبی، با اشاره به راهیابی 151 دانش آموز استان به مرحله دوم المپیادعلمی دانش آموزان کشور، تصریح کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حوزه پرورشی و فرهنگی موفق به کسب رتبه نخست کشور در شاخص های عمومی و اخصاصی این حوزه شده است.

به گفته واقعی، معلمین در فرایند تعلیم و تربیت نسل امروز رسالتی خطیر بر دوش دارند و باید در این زمینه به شاخصه های تربیتی در کنار تحصیل توجه ویژه ای داشه باشند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با تأکید بر اینکه باید علم و اخلاق در کنار هم رشد یابد، افزود: باید نسلی مومن، متعهد، توانمند، ماهر انقلابی تربیت نموده و تحویل جامعه دهیم تا در آینده ای نزدیک اداره کشور را به دست بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار