معاون پرورشی و تربیت بدنی ملارد:

سپاس از مربی پیشتاز، تشکر از زحمات و دادن انگیزه جهت فعالیت‌های آتی است

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد طی سخنانی در نشست هماهنگی مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی، بر اهمیت و لزوم تقدیر و تجلیل از فرهنگیان عضو سازمان دانش‌آموزی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سپاس از مربی پیشتاز، تشکر از زحمات و دادن انگیزه جهت فعالیت‌های آتی است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های پیشنهادی روز سازمان دانش‌آموزی و فعالیت‌های تابستانی، بر قدردانی از زحمات مربیان پیشتاز در شرایط سخت فعالیت مجازی و دوران کرونا تأکید کرد و افزود: مربیان پیشتاز، به دانش‌آموزان درس همدلی، همفکری و همکاری می‌دهند و این تدریس عملی زندگی اجتماعی است.

او از مربیان حاضر در مجمع خواست: مربیان جدید را به عضویت در سازمان دانش‌آموزی ترغیب کرده و به تهیه محتواهای مجازی با موضوع مهارتهای سازمانی به دانش‌آموزان در ایام تابستان بپردازند.

حضرتقلی به اهمیت تداوم فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در شرایط تعطیلی مدارس اشاره کرده و گفت: هر مربی دانش‌آموزان علاقه‌مند را جهت آموزش مهارت‌های اختصاصی انتخاب کرده و مربیان مجرب، آموخته ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایشان را به مربیان جدید انتقال می‌دهند.

برنامه‌های گرامیداشت روز سازمان دانش‌آموزی شامل: پخش کلیپ دلنوشته، خاطره بازی، سخنرانی، تقدیر از پیشکسوت این عرصه و ... است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار