در پیام مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت بزرگداشت مقام معلم عنوان شد:

راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم، خلوص باطن آنهاست

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پیامی ایام بزرگداشت مقام معلم را به همکاران فرهنگی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم، خلوص باطن آنهاست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پیامی ایام بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.متن پیام به این شرح است:

مقام معظم رهبری: معلم متحول کننده‏ جان لایعلم انسان‌ها به روان عالم است.

ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسانند.

تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی است از جانب خداوند متعال، انبیای الهی بزرگ معلمان و مربیان بشریتند و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و در حقیقت آموزگار اصلی بشریت همانا رب تعالی و خدای جهانیان است و به همین خاطر است که شغل معلمی دارای جایگاهی رفیع و مورد احترام و اکرام همگان است.

باعث افتخار است که به نمایندگی از مجموعه بزرگ آموزش و پرورش شهر تهران مراتب قدرشناسی و ارادت خود را خدمت همکاران عزیز فرهنگی که در حقیقت بعنوان موثرترین و کارآمدترین نیروی انسانی عامل توسعه و تعالی جامعه شاخته می شوند، اعلام کنم.

بر این اساس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از زحمات طاقت فرسا و ارزشمند همکاران فرهنگی در پیشبرد اهداف عالی دستگاه تعلیم و تربیت در مدارس تقدیر و تشکر کرده و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره جان آبیاری می کنید نثارتان کنیم.

امیدوارم پیش‌قراولان عرصه علم و دانایی در سایه الطاف الهی بیش از پیش بستر رشد و خردورزی، اعتدال اندیشه و شکوفایی علمی و بالندگی اخلاقی جامعه را فراهم کرده و در سنگر خدمت به فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن عزیزمان سرافراز و سربلند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار