مدیران تیزبین ترین دیدبانان عرصه تعلیم و تربیت هستند

کلات(پانا)- با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات جلسه پخش زنده طرح و برنامه های حوزه آموزش و با حضور مدیران مدارس متوسطه دوره های اول و دوم در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران تیزبین ترین دیدبانان عرصه تعلیم و تربیت هستند

‍ رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در این جلسه پخش زنده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا،شهدای معلم و دانش آموز به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: در پی حادث شدن ویروس منحوس کرونا، در هفته معلم امسال امکان برگزاری هرگونه اجتماع و دورهمی برایمان میسر نیست، دلتنگ همکاران عزیز و دانش آموزان گرامی هستیم. مدیران گرامی متناسب با شرایط ،با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به نحو احسن و در خور شان همکاران امکان برگزاری برنامه تکریم و سپاس را فراهم کنند.

پروانه گفت: شما مدیران عزیز تیزبین ترین دیدبانان عرصه تعلیم و تربیت هستید.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات تشریح کرد: در این ایامی که بیماری کرونا بر جامعه احاطه شده است و آموزش را مورد چالش قرار داده ، مدیران و همکاران عزیز با دشواری ها و با امکانات و زیرساخت های ناقص زحمات زیادی را متقبل شده اند و به هر شکل ممکن خدمات ارزنده ای به دانش آموزان ارائه داده اند و این باعث خلق جلوه های ناب معلمی بسیاری شده که در نوع خود بی نظیر بوده و قدردان زحمات همه ی شما عزیزان هستیم.

رمضان پروانه در ادامه اظهار کرد: تا پایان سال تحصیلی فرصت اندکی باقی مانده است ،در این ایام باقی مانده آموزش شتابدار را پیشه کار خود قرار داده و به دانش آموزان لازم، توجه بیشتری شود و از هر گونه تلاشی برای این عزیزان دریغ نکنید و اعتبارات لازم را برای کیفیت بخشی آموزشی در اختیار مدارس قرار داده ایم، انتظار داریم برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان تمهیدات لازم را بیاندیشید.

وی بیان کرد: مدیران محترم همانطور که مستحضر هستند، امتحانات نهایی خرداد ماه را در پیش داریم، در پایه های نهم و دوازدهم که امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود اقدامات لازم در همه زمینه ها به ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گیرد، در مابقی پایه ها و مقاطع امتحانات به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که حائز اهمیت است، بازنشستگی برخی از همکارانمان است، مدیران عزیز در راستای برقرای به موقع حق و حقوقات این عزیزان کارهای اداری لازم را انجام دهند تا بعد از فرایند بازنشستگی دچار مشکل نشوند، ما نیز در حوزه ستادی برنامه ویژه ای برای تکریم همکاران محترمی که در مهر ۱۴۰۰ به بازنشستگی نائل می شوند خواهیم داشت.

مدیر آموزش و پرورش کلات در پایان گفت: قدردان زحمات همه شما عزیزان هستیم و تمام دغدغه ما رفع محرومیت ها و محدودیت ها برای دانش آموزان عزیز شهرستان کلات است و این میسر نخواهد شد، مگر با همت و تلاش شما بزرگواران که در همه ابعاد پای کار بوده و هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار