360 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعالیت می‌کنند

تهران (پانا) - معاون دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور از فعالیت ۳۶۰ مرکز اورژانس اجتماعی در سراسر کشور خبر داد و گفت: اکنون همه شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
360 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعالیت می‌کنند

به گزارش ایسنا، ارجمندی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی به عنوان یک شبکه قوی از نیروهای خبره روانشناسی و مددکاری جهت مداخله بهره می‌گیرد، افزود: در همه جای دنیا مسئله آزار و اذیت‌ها به پلیس ارتباط پیدا می‌کند ولی در کشور ما توسط اورژانس اجتماعی و با بهره گیری از نیروهای فعال و متخصص و روانشناسان و مددکاران، در این موضوع مداخله صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سیاستهای کلی سازمان بهزیستی با توجه به نقش سازنده دختران در آینده خود، حمایت و توانمند سازی دختران می‌باشد، افزود: حمایت از دختران در معرض آسیب اجتماعی در ۳۱ خانه سلامت و ۲۲ مرکز روزانه انجام می‌شود.

وی گفت: تغییر نگرش خانواده‌ها نسبت به حقوق دختران و تلاش جهت توانمندسازی دختران از مهمترین اقدامات سازمان بهزیستی است.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت میکرد، افزود: هدف کلی سازمان بهزیستی این است که حمایت‌های سازمان به افرادی که دچار آسیب‌ها و مشکلاتی همچون کودک آزاری، همسر آزاری، اعتیاد، کودکان خیابانی و ... شده‌اند به گونه‌ای باشد که بتوانند از مراکز مشاوره سازمان استفاده کنند و یا به گونه‌ای توانمند شوند که در آینده خود بتوانند مشکلاتشان را رفع کنند.

معاون دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور افزود: به طور کلی سازمان بهزیستی به عنوان جریانی قرار دارد که شرایط اجتماعی کشور را از بحران به طبیعی باز گرداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار