شهرداری تهران: بحث اصلی انحراف از تزریق واکسن کرونا در منطقه 6 بود

در مناطق ۷ و ۹ تخلف به صورت محدود وجود داشت

تهران (پانا) - مشاور شهردار تهران گفت: بحث اصلی انحراف از تزریق واکسن کرونا به پاکبانان، فقط در منطقه ۶ بود و در برخی از مناطق از جمله هفت و ۹ نیز به صورت محدود تخلف وجود داشت که شخص شهردار دستور پیگیری داد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران: بحث اصلی انحراف از تزریق واکسن کرونا در منطقه 6 بود

غلامحسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توییت شهردار تهران که نوشته «پیرو بررسی تخصیص واکسن ها، تاکنون معاون و رئیس خدمات شهری یکی از مناطق به دلیل اهمال در نظارت و چند تن از پرسنل نواحی به دلیل تزریق غیر قانونی واکسن عزل و به مراجع نظارتی معرفی شدند»، تاکید کرد: این موضوع ناظر به همه مناطق شهرداری بود.

وی یادآورشد: بحث اصلی انحراف از تزریق واکسن در منطقه ۶ بود و در برخی مناطق از جمله ۷ و ۹ نیز به طور محدود تخلف وجود داشت و شهردار تهران نیز ناظر به همه تخلفات دستورات لازم را داد.

محمدی اظهارداشت: براساس همان خبر، یک نفر از مسئولان و چند نفر از پرسنل نواحی به خاطر تزریق غیر قانونی واکسن عزل شده اند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین المللی شهرداری تهران گفت: به طور اساسی، هر موضوعی که از هر منطقه ای به دست ما برسد، بررسی می شود، در این مورد نیز یک روز همه اطلاعات بررسی و اسامی و مشخصات افراد با کد ملی تطابق داده شد تا هیچ مغایرتی وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه اطلاعات بررسی شده است اما همانگونه که شهردار نیز اعلام کرد، هر زمان متوجه هر نوع تخلفی شویم، فرد متخلف را عزل و به مراجع قانونی معرفی می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار