توصیه‌های کرونایی؛ بیمار از مراجعه به بیمارستان‌ رعب و وحشت نداشته باشد

تهران (پانا) - این روزها ابتلا به این ویروس خانوادگی شده و افراد دارای علایم و بیماران مبتلا به کرونا قرنطینه خانگی و موازین بهداشتی را باید برای پیشگیری از مبتلا نشدن سایر اعضای خانواده رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
توصیه‌های کرونایی؛ بیمار از مراجعه به بیمارستان‌ رعب و وحشت نداشته باشد

موج چهارم کرونا تا این زمان تلفات زیادی داشته است، مرگ روزانه هموطنان‌مان باید تلنگری برای خانواده‌ها باشد تا بیشتر مراقب سلامتی خود باشند و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی عمل کنند. از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون تاکید مردم و مسئولان نسبت به روش‌های پیشگیری و مسائل درمانی در مورد این ویروس بوده است. از سوی دیگر نحوه مراقبت از بیماران غیر بستری و بیماران ترخیص شده و تحت مراقبت و قرنطینه‌های خانگی نیز حائز اهمیت بالایی است. در حقیقت قرنطینه خانگی مهمترین کاری است که یک بیمار کرونایی باید انجام دهد. بسیاری از افراد مبتلا به کووید -۱۹ دارای علائم خفیفی هستند و بدون مراقبت پزشکی می‌توانند در خانه بهبود یابند اما باید مراحلی را جهت مراقبت از خود و کمک به محافظت از اعضای خانواده برای مبتلا نشدن به این ویروس دنبال کنند.

- لزوم رعایت موازین بهداشتی در قرنطینه ۱۴ روزه خانگی

- فرد بیمار از مراجعه به بیمارستان‌ رعب و وحشت نداشته باشد

- فرد مبتلا به این ویروس از خوددرمانی خودداری کند

- مصرف دارو بدون تجویز پزشک ممنوع است

- هر نوع دارو و مکمل باید با نظر پزشک مصرف شود

- محلی که بیمار در آنجا نگهداری می‌شود باید گردش هوا داشته و از نظر تأمین اکسیژن مناسب باشد

- هر شخصی که علائم ابتلا به ویروس کرونا داشت در مرحله کرونای خفیف یا شدید به مراکز منتخب تشخیص کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده یا تماس بگیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار