افتتاح دفتر دانش آموزی در بروجرد

خرم آباد(پانا) - اولین دفتر دانش آموزی شهرستان ها و مناطق در سازمان دانش آموزی بروجرد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دفتر دانش آموزی در بروجرد

مجلس دانش آموزی شهرستان بروجرد، نشستی پیرامون افتتاح دفتر سازمان دانش آموزی بروجرد برگزار کرد. در این نشست، محمد مهرافزون، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد، امیری خواه ریاست سازمان دانش آموزی استان لرستان، میرمنصوری معاونت فعالیت ها و تشکیلات سازمان دانش آموزی، باجولوند معاونت مالی سازمان، کاوند معاونت پرورشی، گنجی، مسئول سازمان دانش آموزی بروجرد و صمدی پور، کارشناس مسئول اردوها در سالن کنفرانس اداره شهرستان بروجرد، حضور داشتند.

پیش از این در اسفند ماه۹۹، اولین دفتر دانش آموزی کشور در سازمان دانش آموزی استان لرستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان افتتاح شد و در ادامه امروز بروجرد به عنوان اولین شهرستان و منطقه کشور، دارای دفتر دانش آموزی شد.

مهرافزون، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه هویت تشکیلاتی این سازمان برگرفته از نگاه رهبر انقلاب که فرمودند هویت ما هویت ایرانی - اسلامی است، خاطرنشان کرد: این نگاه ارزشمند بر اعمال و رفتار اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران حاکم است و با توجه به شعار شورای دانش آموزی که همفکری، همدلی و همکاری است باید دانست که ضرورت و اهمیت شورای دانش آموزی هم فکری و همکاری فعال و مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان در فعالیت اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی، علمی، پژوهشی و پرورشی مدرسه و ارتباط ابعاد صحیح و منطقی آنها است.

امیری خواه، مدیر سازمان دانش آموزی لرستان نیز در این نشست با تاکید به اهمیت دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری عنوان کرد: امروز ما برای حل مشکلات چاره ای جز اعتماد به دانش آموزان نداریم و امیدواریم دفتر دانش آموزی به عنوان محلی برای به رسمیت شناختن نقش دانش آموزان در مدیریت آموزش و پرورش و تصمیم سازی های آن بتواند تا سطح مدارس گسترش یابد.

او در ارتباط با رسالت دفاتر دانش آموزی گفت: دفتر دانش آموزی، محلی برای ارتباط نمایندگان مجلس دانش آموزی با موکلان خود، محل تشکیل تحریریه خبرگزاری پانا و محل اندیشه ورزی مجامع دانش آموزی است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: ما خواهان این هستیم که در هر اداره و هر مدرسه یک دفتر دانش آموزی داشته باشیم، چرا که دفتر دانش آموزی فقط یک دفتر نیست، یک نگاه است. نگاهی که می گوید ما می توانیم، نگاهی که می گوید برای تربیت جوانان گام دومی باید از همین امروز آنها را آماده کرد و امورات را به آنها سپرد. نگاهی که جوانان و نوجوانان را پیشگام تمدن نوین اسلامی می داند.

خبرنگار :جمشیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار