در گروه مجازی پیک یار مهربان برگزارشد

معرفی جشنواره قصه گویی به اعضای کتابخانه سیار کانون البرز

کرج (پانا)- اعضای نوجوان کتابخانه سیار کانون البرز با قصه‌گویی و بخش‌های مختلف بیست و سومین جشنواره بین‌المللی آشنا شدند

کد مطلب: ۱۱۸۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی جشنواره قصه گویی به اعضای کتابخانه سیار کانون البرز

لیلی همتی قهوه از قصه‌گویان البرز و مسوول مرکز شماره ۴ کرج در این نشست در خصوص بخش های مختلف جشنواره برای نوجوانان از جمله بخش ملی، پادکست و ۹۰ ثانیه‌ای سخن گفته و به شکل ویژه به تشریح چگونگی تولید و ارایه این سبک قصه‌ها سخن گفت.

توجه به ورود، اوج، پایان،متن قصه، استفاده از تجربیات و خاطرات خود یا دیگران، توجه مناسب به فضاسازی و استفاده از عناصر مناسب برای تکمیل قصه، بیان موضوعات قصه‌های نود ثانیه‌ای، تناسب لحن و قصه، نحوه فیلم‌ برداری و چگونگی داوری آثار از نکاتی بود که توسط این مربی قصه‌گوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مطرح شد.

خلاقیت در خلق آثار و پخش نمونه قصه‌گویی نوجوانان از دیگر بخش‌های این نشست بود که عصر روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در گروه مجازی «پیک یار مهربان» و با حضور جمعی از کارشناسان، مربی و اعضای کتابخانه سیار برگزار شد .

لازم به توضیح است که در پایان این نشست لیلی همتی و طاهره گرمسیری، کارشناس فرهنگی کانون البرز به سوالات اعضا در خصوص جشنواره بیست و سوم به ویژه بخش ۹۰ ثانیه‌ای پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار