برگزاری جلسه هماهنگی کارشناسان فرهنگی هنری ادارات و مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی استان زنجان

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی کارشناسان فرهنگی هنری ادارات و مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی استان به صورت ویدئو کنفرانس با موضوع بررسی مسائل دانش آموزان با نیازهای ویژه کانون باران و جشنواره ملی دانش آموزی نجوم کانون سهروردی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی کارشناسان فرهنگی هنری ادارات و مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، در این جلسه عیسی قاسمپور رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان، برگزاری جلسات هماهنگی کارشناسان فرهنگی هنری و مدیران کانونها را مهم دانست و گفت: باید در انجام فعالیت ها و برنامه های اداره فرهنگی هنری و کانونهای استان هماهنگ و همسو باشیم.

قاسمپور با تاکید بر پیگیری مصوبات جلسات ، از کارشناسان و مدیران فرهنگی هنری خواست در اجرای مصوبات و موضوعات مطرح شده در جلسات همت مضاعف داشته باشند.

وی به اهمیت توجه به دانش آموزان با نیاز های ویژه نیز تاکید کرد و ادامه داد: کانون باران زنجان در استعداد یابی و نیز کمک به این دانش آموزان به همیاری و کمک سایر کانونها نیاز دارد.

قاسمپور به جشنواره دانش آموزی نجوم که به میزبانی کانون سهروردی برگزار می شود اشاره داشت و عنوان کرد: شانزدهمین دوره این جشنواره پس از طی مراحل اداری و تصویب شیوه نامه اجرایی برگزار می شود که نیاز است در این خصوص کلیه بخشهای هنری و علمی به ویژه کانونهای فرهنگی تربیتی همراه جشنواره باشند.

توجه به بحث خلاقیت و نوآوری، فعالیت جهادی و فرهنگی مضاعف، تاکید بر تشکیل حلقه های بهبود کیفیت فرهنگی هنری در تمام مناطق 14 گانه استان ، تولید محتوا بر اساس برش استانی و موضوعات ارائه شده به انجمن ها و تشکیل انجمن شهر شناسی با محوریت شناسایی و معرفی آثار و پدیده های بومی و محلی از دیگر موارد مطرح شده بود.

همچنین در ادامه، معصومه رضایی مدیرکانون باران و اصغر شعبانی مدیر کانون ملی سهروردی به بیان مسائل و موارد مدنظر در حوزه دانش آموزان با نیاز های ویژه و نیز جشنواره نجوم پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار