اولین تاثیر کرونا هندی بر لیگ برتر ایران؛ دیدار مهم پرسپولیس در لیگ برتر لغو شد

زمان حضور پرسپولیسی‌ها در قرنطینه مشخص شد

تهران (پانا) - پرسپولیس به علت حضور در قرنطینه شرایط حضور در یکی از بازی‌های مهم نیم فصل دوم لیگ برتر را نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین تاثیر کرونا هندی بر لیگ برتر ایران؛ دیدار مهم پرسپولیس در لیگ برتر لغو شد

پس از اینکه وزیر بهداشت و درمان از لزوم قرنطنیه پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت از هند خبر داد، قرار است این تیم روز جمعه از فرودگاه امام خمینی راهی کمپ تیم ملی شود تا در این مکاتن قرنطینه شده و تمرین خود را در زمین کمپ برگزار کند.

با قطعی شدن قرنطینه پرسپولیس در کمپ تیم ملی، دقایقی قبل سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد با دستور وزیر ورزش و جوانان و بنابر درخواست وزیر بهداشت، پرسپولیس به مدت یک هفته قرنطینه خواهد شد و پس از آن بازگشتش به مسابقات با دستور وزارت بهداشت ممکن خواهد شد.

بدین ترتیب دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که تاثیر زیادی در تعیین قهرمان این فصل خواهد داشت و قرار بود جمعه 17 اردیبهشت در اصفهان برگزار شود، به علت حضور پرسپولیس در قرنطنیه و مشخص نبودن زمان دقیق بازگشت این تیم به وضعیت عادی، لغو و به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

با این وضعیت پرسپولیس و استقلال برای برگزاری دربی تهران شرایط برابری پیدا خواهند کرد و دربی در همان تاریخ از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد. براساس اعلام سازمان لیگ، دربی شهر تهران چهارشنبه 22 اردیبهشت برگزار می‌شود. البته برگزاری این بازی هم مشروط به این است که پرسپولیس مجوز بازی را از وزارت بهداشت دریافت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار