بهره برداری از طرح های صنعتی، کشاورزی و خدماتی در نیمه اول سال جاری دراستان اردبیل

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل اعلام کرد طرح های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در نیمه اول سال جاری دراین استان بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از طرح های صنعتی، کشاورزی و خدماتی در نیمه اول سال جاری دراستان اردبیل

به گزارش اداره کل استانداری اردبیل ،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی طرح های در دست اجرای حوزه کشاورزی، صمت و گردشگری تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها که در نقاط مختلف استان هستند، تسهیلات مختلفی از محل های مختلف جذب شده است.

او بیان کرد: ۱۶۸ طرح در حوزه کشاورزی در سطح استان اجرا شده که شامل واحدهای تولید دامی، گلخانه سیفی جات و پرورش گل و باغداری است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: ۳۸ طرح نیز در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا شده که در نیمه اول سال جاری بهره برداری می شود.

بهنام جو با اشاره به طرح های صنعتی اجرا شده در استان در سال های اخیر گفت: برخی طرح های صنعتی از جمله واحد کامیون سازی، تولید شیرآلات و لاستیک از جمله طرح های صنعتی برتر در سطح کشور هستند.

او از اجرای ۱۵۰ طرح صنعتی و تولیدی در استان خبر داد و افزود: این طرح ها که در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی اجرا شده، در نیمه اول سالجاری به بهره برداری می رسد.

استاندار اردبیل میزان سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای طرح های کشاورزی، صنعتی و گردشگری را بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در قالب این طرح ها بیش از چهار هزار نفر در حوزه های مختلف مشغول کار می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار