حسین عبدی در گفت‌وگو با پانا

شکست پرسپولیس مقابل الوحده درس بزرگ برای فوتبال ایران بود؛ این باخت روی خطرناک فوتبال را نشان داد

پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی در آسیاست

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران معتقد است فوتبال ایران باید از شکست غیر قابل پیش‌بینی پرسپولیس مقابل الوحده امارات درس عبرت بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شکست پرسپولیس مقابل الوحده درس بزرگ برای فوتبال ایران بود؛ این باخت روی خطرناک فوتبال را نشان داد

حسین عبدی در گفت‌وگو با پانا، درباره شکست پرسپولیس مقابل الوحده امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا گفت: « به نظرم عملکرد پرسپولیس مقابل الوحده غیرقابل پیش‌بینی بودن فوتبال را بیشتر از گذشته نشان داد، به این منظور که می‌توان در زمین خوب بازی کرد اما بخت و شانس با تیم یار نباشد و در نهایت تیم شکست بخورد. در چنین دیدارهای حساسی کاملاً طبیعی است که تیمی روی اتفاق گل بزند و پس از آن در دفاع مطلق فرو برود. به نظرم بازی پرسپولیس مقابل الوحده روی خطرناک فوتبال را نشان داد به این صورت که تیم برتر میدان نتوانست امتیاز بگیرد. »

وی دامه داد: « به اعتقاد من پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی داشت،اگرچه بازنده این دیدار بود اما همه بازیکنان تلاش کردند اما نتیجه آن طور که مورد انتظار ما بود رقم نخورد. من فکر می‌کنم وضعیت تیم ملی فوتبال ایران هم شباهت زیادی به بازی پرسپولیس مقابل الوحده داشت، به این خاطر که تیم ما قوی‌تر از سایر تیم‌هاست اما ممکن است تیم‌های دیگر در زمین بازی به این صورت در لاک دفاعی فرو بروند که به هیچ عنوان نتوان راه برای گلزنی باز کرد، این بازی درس بزرگی به فوتبال ایران داد. »

عبدی عنوان کرد: « پرسپولیس یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ قهرمانان آسیاست و حتی به جرات می‌گویم مدعی قهرمانی است، اما باید از این بازی درس بزرگی بگیرد و تحت تاثیر حریف خود قرار نگیرد. من فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس در این دیدار تحت تاثیر حالت تدافعی حریف هم قرار گرفتند. »

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران همچنین در مورد بازی حساس و سرنوشت‌ساز پرسپولیس مقابل الریان اشاره کرد و گفت:« بازی پرسپولیس و الریان از این جهت اهمیت دارد که تکلیف صدرنشین گروه مشخص می‌شود و طبیعی است هر دو تیم تلاش می‌کنند برنده این میدان باشد، قطعا پیروزی در این دیدار و صدرنشینی می‌تواند در روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان تاثیرگذار باشد. من معتقدم پرسپولیس همچنان در آسیا مدعی است و باید از بازی با الوحده درس بگیرد و از طرفی آن را هم تمام شده بداند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار