مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان :

تقویت زیرساخت ها در روستاها نیازمند همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی مرتبط است

زنجان (پانا) - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بنیاد مسکن استان با مدیرکل این نهاد در راستای حل مشکلات روستاها در حوزه های مختلف دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تقویت زیرساخت ها در روستاها نیازمند همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی مرتبط است

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان در ابتدا خواجه ای اظهار کرد: تمام تلاش بنیاد مسکن در جهت پیشبرد اهداف و رفع چهره محرومیت از روستاهای استان می باشد و در این مسیر از تمام ظرفیتها و فرصتهای پیشرو استفاده می کند.

وی ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت های قانونی برای تسریع و ایجاد تحرک در فعالیت های عمرانی روستاها و تقویت زیر ساخت ها ضرورت دارد که در این میان باید تعامل و همکاری بیشتری با دستگاه های اجرایی مرتبط و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص چگونگی افزایش اعتبارات و تسهیلات و شتاب بخشی در طرح های توسعه روستایی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اعتبارات مصوب بخش عمران روستایی این بنیاد در سال جاری با افزایش ۲ برابری نسبت به سال قبل به ۶۴۰ میلیارد ریال رسید که امیدواریم با جذب اعتبارات و تلاش همکاران بتوانیم خدمات بیشتری در راستای توسعه روستاها ارائه دهیم.

وی در ادامه، گزارشی از وضعیت پروژه های روستایی شهرستان زنجان و طارم وعملیات انجام شده با استفاده از طرح قیریارانه ای وآسفالت معابر روستایی، مسائل مربوط به اسناد شهری و روستایی و مسکن شهری و دیگر طرحهای عمرانی ارائه کرد.

در ادامه طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن در بهسازی روستاها، اجرای طرح های هادی و سند دار کردن اماکن روستایی و … خواستار حل مشکلات برخی روستاها با همفکری و مشارکت دستگاه های اجرایی شد.

وی با بیان اینکه، خوشبختانه، طی چند سال اخیر خدمات قابل توجهی در راستای بهبود زندگی روستائیان از سوی این نهاد ارائه شده، است، تصریح کرد: همکاری ومساعدت دستگاه های اجرایی ذیربط در روستاها وهمچنین مشارکت مردم ودهیاری وشوراها جهت تسریع در اجرای پروژها ضروری بوده و پیشرفت فعالیتهای عمرانی در روستاها را به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار