پلمپ بیش از 100 واحد صنفی متخلف در ممسنی و لامرد

شیراز (پانا) - فرماندهی انتظامی فارس در گزارشی از پلمب 78 واحد صنفی متخلف و ناقض اقدامات پیشگیرانه در ممسنی و 25 واحد متخلف نیز در لامرد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پلمپ بیش از 100 واحد صنفی متخلف در ممسنی و لامرد

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس، بر اساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی" از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این طرح 78 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ محمد نیکبخت ، ادامه داد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ممسنی به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و پیشگیری از خطر ابتلاء شهروندان به این ویروس با هماهنگی مقام قضائی و شبکه بهداشت، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف را به مدت یک هفته در منطقه اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از ارزیابی فعالیت های اصناف و بازدید از 421 واحد صنفی، به 48 واحد اخطار و 78 واحد صنفی را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده کردن ابلاغیه ها پلمب کردند.

پلمب 25 واحد صنفی متخلف در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد نیز از اجرای طرح نظارت بر اصناف و پلمب 25 واحد صنفی متخلف طی هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع پور افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در بین شهروندان، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری اداره اصناف، شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت به صورت روزانه از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید و بر رعایت صحیح شیوه نامه های بهداشتی نظارت می‌کنند.

سرهنگ زارع پور تصریح کرد: ماموران انتظامی طی 48 ساعت گذشته ضمن بازدید از 65 واحد صنفی، 25 واحد متخلف را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات ستاد مبارزه با کرونا و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برخورد با اصناف متخلف همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار