پوشش10 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در طرح پوشش رایگان نوآموزان

شهرکرد(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری در نشست علمی- اجرایی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه معاونت آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پوشش10 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در طرح پوشش رایگان نوآموزان

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال‌و بختیاری، معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش در نشست علمی- اجرایی تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه معاونت آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی کشور، از پوشش نزدیک به 10 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در طرح پوشش رایگان نوآموزان دوره‌ پیش‌دبستانی خبر داد.
محمد محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری با ارتباط و تعامل بسیار خوب معاونت آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش استان با دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان، خدمات ارزنده‌ای در راستای توسعه عدالت آموزشی به دانش‌آموزان، به ویژه در مناطق محروم و روستایی ارائه شده است که مهم‌ترین آن، پوشش نزدیک به 10 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در طرح پوشش رایگان نوآموزان دوره ی پیش‌دبستانی بوده است.
محمدی با بیان اینکه دانشجو معلمان به عنوان بازوان آموزش و پرورش در تحقق و توسعه عدالت آموزشی هستند، گفت: تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه معاونت آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی کشور به‌عنوان یک چارچوب روشن برای برنامه‌ریزی بلندمدت و میان‌مدت جهت استفاده از خدمات جهادی دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی مورد تایید و تصویب قرار گرفته است.
وی افزود: استمرار خدمات این دانشجو معلمان در حوزه‌ پیش‌دبستانی، استمرار طرح جهادی دانشجو معلمان در مناطقی که دانش‌آموزان به فرصت‌های مطلوب آموزشی دسترسی ندارند، برنامه‌ریزی برای فعالیت دانشجومعلمان در کمیته‌های تولید محتوا در کنار معلمان با تجربه و طراحی برنامه برای اعزام گروه جهادگران سیار فرهنگی و تربیتی به مناطق محروم، از جمله مهم‌ترین نتایج این نشست بوده است.
محمدی خاطرنشان کرد: حمایت علمی و برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی قبل از اعزام دانشجو معلمان و همچنین فراهم‌سازی امکانات و شرایط فعالیت این دانشجو معلمان با رعایت همه موارد لازم، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار