شکم تمساح و رمز و رازی ۲۴ ساله در در آن + عکس

تهران (پانا) - شکار یک تمساح به مردی کمک کرد تا سرنوشت سگ‌‌های خود را که ۲۴ سال پیش به طور تصادفی از دست داده بود، کشف کند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شکم تمساح و رمز و رازی ۲۴ ساله در در آن  + عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم؛ ند مک کینلی پس از صید یک تمساح بزرگ به طول ۱۲ فوت، تصمیم گرفت از طریق یک رستوران متخصص در ساخت سوسیس و کالباس در کارولینای جنوبی، صید خود را به سوسیس تبدیل کند. هنگامی که کارگران شروع به بریدن بدن تمساح کردند، متوجه وجود زنجیر‌هایی شبیه به قلاده سگ در شکم تمساح شدند، آن‌ها تصمیم گرفتند با شماره‌هایی که روی قلاده‌ها حک شده بود تماس بگیرند تا صاحبان آن‌ها را پیدا کنند و در کمال تعجب دیدند همه شماره‌ها به یک نفر تعلق دارد.

روزنامه انگلیسی دیلی استار به نقل از کلودیا کوردری، صاحب رستوران نوشت: "تمساح بیش از یک سگ را خورده، اما برخی قطعات فلزی با وجود گذشت سال‌ها در شکم او باقی مانده و شماره تلفن‌های روی آن‌ها قابل مشاهده بود. " وی افزود:" ما توانستیم اعداد موجود روی تابلو را تشخیص دهیم و با شخصی تماس گرفتیم که تأیید کرد تمساح بیش‌تر سگ‌ها را ۲۴ سال پیش در همین جایی که شکار شده، خورده است. "

کلودیا مدیریت رستوران Cordray را بر عهده دارد که وعده‌های غذائی‌اش را با گوشت تمساح سرو می‌کند او در تلاش است تا تمساح‌ها را به سوسیس تبدیل کرده یا آن‌ها را برای کسانی که مایل به استفاده از استیک تمساح هستند، کبابی کند.

شایان ذکر است که کارولینای جنوبی محل زندگی تمساح‌های بزرگی است که طول آن‌ها گاهی به بیش از ۱۳ فوت می‌رسد و بیش از ۶۰ سال عمر می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار