بلعیده شدن کودک توسط تردمیل

تهران (پانا) - سهل انگاری والدین با قرار دادن تردمیل در دسترس کودک منجر به وقوع حادثه‌ای خطرناک شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بلعیده شدن کودک توسط تردمیل

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکاتی که والدین باید به آن توجه ویژه داشته باشند در دسترس قرار ندادن تجهیزاتی است که می‌تواند جان کودکان را در معرض خطر جدی قرار دهند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است سهل انگاری و اقدام خطرناک والدین آمریکایی در قراردادن یک تردمیل روشن در دسترس کودکانشان را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو که توسط آژانس حمایت از مصرف کنندگان به منظور هشدار به والدین منتشر شده، مشاهده می‌شود که یک کودک خردسال به شکلی وحشتناک به زیر تردمیل کشیده می‌شود. این کودک برای خارج کردن توپش که زیر غلتک تردمیل گیر کرده بود سر خود را پایین آن قرار داد که توسط غلتک به سمت داخل کشیده می‌شود. خوشبختانه این کودک توانست از زیر تردمیل خارج شده و نجات پیدا کند. هنوز مشخص نیست آیا این کودک در این حادثه دچار جراحت شده است.

در بیانیه‌ای که آژانس حمایت از مصرف کنندگان روز شنبه منتشر کرد آمده است: با توجه به گزارش‌های متعدد در مورد به دام افتادن، ضربه دیدن و کشیدن شدن کودکان در زیر غلتک محصول شرکت پِلِتون، آژانس حمایت از مصرف کنندگان از خانواده‌ها می‌خواهد تا فورا استفاده از آن را توسط کودکان متوقف کنند.

آژانس حمایت از مصرف کنندگان از وقوع ۳۹ مورد حادثه مشابه که متاسفانه یک مورد آن منجر به مرگ یک کودک شده خبر داد. بنا به گفته این آژانس سایش، شکستگی استخوان و حتی مرگ خطراتی است که در این قبیل موارد کودکان را تهدید می‌کند. گفتنی است؛ شرکت پِلِتون در بیانیه‌ای هشدار آژانس حمایت از مصرف کنندگان را نادرست و گمراه کننده خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار