توسط مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران انجام شد:

تقدیر از دانش‌آموز مدرسه حدیث‌کساء آموزش و پرورش ناحیه یک ری به دلیل کنترل وزن

شهرری(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در آئین افتتاح همزمان اتاق‌های بهداشت مناطق ۲۱ ‌گانه تهران از دانش‌آموز مدرسه حدیث‌کساء آموزش و پرورش ناحیه یک ری، به جهت شرکت موفقیت‌آمیز در طرح‌ کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان(کوچ) تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموز مدرسه حدیث‌کساء آموزش و پرورش ناحیه یک ری به دلیل کنترل وزن

در راستای اجرای این طرح دانش‌آموز نعیمه مرادی از مدرسه حدیث‌کساء اموزش و پرورش ناحیه یک ری، موفق شد با تلاش و پشتکار خود و راهنمایی‌های معاون اجرایی و دبیر ورزش مدرسه، در مدت زمان کمی وزن خود را به میزان ۲۰ کیلوگرم کاهش دهد.

به همین منظور در آئین افتتاح همزمان اتاق‌های بهداشت که به مناسبت هفته سلامت، به صورت ارتباط مجازی ویدئو کنفرانس همزمان ۲۱ منطقه شهرستان های استان تهران برگزار شد، محمد صیدلو مدیر کلآموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن تبریک هفته سلامت و تشکر از زحمات همکاران حوزه پیشگیری و سلامت، از دانش‌آموز نعیمه مرادی تقدیر به‌عمل آورد.

در این برنامه بطور همزمان، ۵۶ اتاق بهداشت در مدارس مناطق با هدف سلامت دندان و دهان، بهداشت و بلوغ و مراقبت‌های اولیه افتتاح شد و از دانش‌آموزانی که در زمینه کاهش وزن نتیجه چشمگیری گرفته بودند، بصورت نمادین تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار