مسئول کمیته تدوین محتوای آموزشی و تربیتی منصوب شد

تهران (پانا) - با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش، حسن ملکی به عنوان مسئول کمیته تدوین محتوای آموزشی و تربیتی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئول کمیته تدوین محتوای آموزشی و تربیتی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در پی تصویب اساسنامه تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، روز گذشته و طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، حسن ملکی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان مسئول کمیته "تدوین محتوای آموزشی و تربیتی"منصوب شد.

در این ابلاغ آمده است:

با عنایت به تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و لزوم استقرار و نقش آفرینی سازمان در حوزه تعلیم و تربیت کودکان بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به توانمندی و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ، علاوه بر وظایف محول؛ مسئولیت تدوین محتوای تربیتی و آموزشی دوران کودکی (دو دوره سه سال) با تاکید بر دوره 4 تا 6 سال از محل منابع سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به جنابعالی به عنوان "مسئول کمیته تدوین محتوای آموزشی و تربیتی" محول می شود.

شایان ذکر است دکتر حسن روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اواخر سال 1399 مصوبه اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک که در جلسه 836 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است را ابلاغ کرد که بر اساس آن، سازمان مذکور برای تربیت دوره کودکی(0-6 سال) با تمرکز روی خانواده برای آماده‌­سازی کودکان در ورود به نظام آموزش و پرورش رسمی و عمومی کشور برنامه ریزی و اقدام خواهد داشت که این دوره جزء دوران تعلیم و تربیت رسمی آموزش و پرورش نیست.

این اساسنامه در 21 ماده به وزارت آموزش و پرورش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار