معاون آموزش ابتدایی استان:

اجرای برنامه ها و توسعه شایستگی های حرفه ای منابع انسانی در گلستان

گلستان(پانا)- معاون آموزش ابتدایی استان از اجرای برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی های حرفه ای منابع انسانی در گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه ها و توسعه شایستگی های حرفه ای منابع انسانی در گلستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان؛ جلسه توجیهی ارزیابان برنامه سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی های حرفه ای منابع انسانی به صورت وبینار و با حضور معاون آموزش ابتدایی و کارکنان حوزه ابتدایی استان و ارزیابان منتخب این برنامه برگزار شد.

سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی استان در این زمینه اظهار کرد: این برنامه زمینه ساز ارتقای توانمندی ها و توسعه شایستگی های معلم در راستای ارتقای کارآیی و اثربخشی و در نهایت بهره وری نظام تعلیم وتربیت است.

عقیلی افزود: هدف از اجرای این برنامه چرخش از ارتقاء خودبه خودی سطح حرفه ای به ارزیابی عملکرد بر اساس بهره وری و همین طور تغییر باور و انگاره معلم نسبت به خودش از یک کارمند اداری صرف به یک شخصیت علمی و تربیتی در جایگاه مربی است.

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: برنامه توسعه شایستگی در ابعاد دانش، مهارت و نگرش و در قالب های آموزشی و تربیتی و در دو محور نظری و مهارتی و بر اساس نیازسنجی و با رویکرد مدرسه محوری انجام می شود.

شایان ذکر است: مخاطبان برنامه سنجش صلاحیت، معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی هستند و مخاطبان برنامه توسعه شایستگی، همه معلمان رسمی و پیمانی خواهند بود. مشمولان به سامانه ضمن خدمت مراجعه و جهت شرکت در برنامه اعلام آمادگی می کنند تا در دوره های آموزشی شرکت کنند و در پایان دوره ها توسط ارزیابان مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

ارزیابان حرفه ای متشکل از سرآمدان گروه های آموزشی و تربیتی، اعضای انجمن های علمی تخصصی معلمان، مدرسان دانشگاه فرهنگیان، بازنشستگان توانمند و کارشناسان فعالیت های آموزشی پرورشی، مدیران و معلمان سرآمد استان و راهبران آموزشی خواهند بود که در هر دو برنامه ارزیابی از شایستگی و سنجش و ارزیابی در استان همکاری لازم را خواهند داشت.

لازم به توضیح است، آخرین مهلت شرکت همکاران 10 اردیبهشت ماه سال جاری است و آزمون جامع این برنامه در تاریخ 15 اردیبهشت لغایت 30 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار