جدیدترین اقدامات بنیاد شهید برای مقابله با بیماری کرونا

تهران (پانا) - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح آخرین اقدامات این بنیاد برای مقابله با بیماری کرونا پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین اقدامات بنیاد شهید برای مقابله با بیماری کرونا

به گزارش «ایثار»، عبدالرضا عباسپور با اشاره به برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا این ستاد تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد که توقف برگزاری کمیسیون‌های پزشکی به صورت حضوری، برپایی اردوهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی و طرح سپاس و تکریم ایثارگران در مناطق قرمز از نظر کرونا برخی از این تصمیمات است.

وی افزود: مقرر شد که کمیسیون‌های پزشکی و انجام طرح سپاس و دیدار با ایثارگران در مناطق قرمز فعلاً به صورت آنلاین و تلفنی انجام شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اجرای این برنامه‌ها در مناطق نارنجی از نظر شیوع کرونا گفت: کمیسیون‌های پزشکی در این مناطق با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، اردوها نیز با محوریت ستاد کرونای استان و به صورت خوداعزامی برگزار می‌شوند و دیدار با ایثارگران نیز در این مناطق با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

عباسپور افزود: پذیرش ایثارگران مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های ساسان و خاتم‌الانبیاء (ص) انجام می‌شود و به منظور جلوگیری از انتقال این بیماری به سایر بیماران جامعه ایثارگری، بیمارستان مصطفی خمینی ایثارگران، بیماران غیر از کرونا را پذیرش خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا برای جامعه ایثارگری گفت: در مرحله اول این طرح ۹ هزار نفر از جامعه ایثارگری شامل جانبازان دو چشم نابینا، ضایعه نخاعی، دو عضو قطع و بیشتر، جانبازان شدید شیمیایی و والدین چند شهید واکسن ویروس کرونا را دریافت کردند و در مرحله دوم نیز کار واکسیناسیون برای جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد که حدود ۳۲ هزار نفر هستند در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار