سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد:

تزریق ۴ هزار دوز واکسن کرونا در کاشان

اصفهان (پانا)- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تزریق چهار هزار دوز واکسن کرونا به جامعه هدف و طبق اولویت های تعیین شده در منطقه کاشان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تزریق ۴ هزار دوز واکسن کرونا در کاشان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مهدی دلاوری با بیان اینکه متأسفانه آمار مبتلایان و بستری بیماران کرونایی در منطقه کاشان رو به افزایش است، اظهار کرد: لازم است پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

وی با بیان اینکه آمار پایین فوتی در منطقه کاشان نشانه اوضاع مناسب از نظر شیوع کرونا نیست، ابراز کرد: اجرای مطلوب طرح شهید سلیمانی توسط کارشناسان بهداشتی به منظور بیماریابی و پایش افراد مشکوک به مبتلا و همچنین زحمات طاقت‌فرسای کادر درمانی باعث شده است که تعداد پایین موارد فوتی بیماران کرونایی داشته باشیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تسریع واکسیناسیون بیماری کرونا در سطح کشور تصریح کرد: خوشبختانه با افزایش واردات واکسن شاهد روند سریع‌تر واکسینه کردن افراد جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در منطقه کاشان تاکنون چهار هزار دوز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است، خاطرنشان کرد: این افراد بر اساس اولویت‌های مشخص شده توسط وزارت بهداشت مشخص و واکسینه شده‌اند.

دلاوری با بیان اینکه امیدواریم با ورود واکسن‌های ایرانی روند کنونی واکسیناسیون تسریع یابد، بیان کرد: البته با اقدامات ثمربخش وزارت بهداشت در واردات واکسن طی روزها و هفته‌های آینده واکسیناسیون تعداد بیشتری از افراد را شامل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه میزان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در منطقه کاشان نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است، تاکید کرد: البته این میزان از مقدار نرمال کمتر است و مردم باید جدیت بیشتری در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

افزایش بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه متأسفانه بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نسبت به هفته گذشته به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است، افزود: ویروس جهش یافته در حال حاضر گونه غالب در سطح منطقه کاشان است و برای قطع زنجیره شیوع از مردم می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کادر بهداشتی و درمانی را در کنترل ویروس کرونا یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار