مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد؛

پیگیری برای واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی تهران

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت نگرانی از ابتلا به کرونا در موج چهارم، بر دغدغه مسافران و رانندگان اتوبوس افزوده و بر کاهش تعداد مسافران مؤثر بوده است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری برای واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، محمود ترفع با تأکید بر اینکه اولویت نخست ما، حفظ ایمنی و سلامت مسافران و رانندگان اتوبوس و سایر کارکنان شرکت واحد است، اظهارکرد: عملاً با ناوگان موجود، فاصله‌گذاری مورد نظر در ساعات اوج مسافر امکان پذیر نیست و تنها راهکار موجود، خرید اتوبوس‌های جدید و تقویت ناوگان است.

وی در پاسخ به این پرسش که واکسیناسیون رانندگان اتوبوس به کجا رسیده است، گفت: آمار رانندگان اتوبوس را برای انجام واکسیناسیون به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران که مسئولیت این موضوع را بر عهده دارد، ارسال کرده‌ایم و منتظر هستیم تا واکسیناسیون رانندگان اتوبوس آغاز شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه رانندگان اتوبوس روزانه با تعداد قابل توجهی از مسافران سر و کار دارند و این مسئله احتمال ابتلای آنان به کرونا را بالا می برد، خاطرنشان کرد: از طریق مدیریت شهری همچنان پیگیر واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد هستیم و امیدواریم این موضوع با مساعدت ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار