مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان،

کرونا سوغات جوانان و نوجوانان برای بزرگترهاست

رشت ( پانا) -  مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، کرونا را سوغات جوانان و نوجوانان برای بزرگترهای خانواده به ویژه پدر و مادرها دانست و گفت بسیاری از جوانان و نوجوانان بدون ماسک در سطح جامعه تردد می کنند و با حضور در دورهمی های خانوادگی و سر سفره غذا سایر اعضای خانه را مبتلا می کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کرونا سوغات جوانان و نوجوانان برای بزرگترهاست

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حسن رخشاد، با بیان اینکه در آخر هفته قرار داریم و نگران دورهمی ها و میهمانی ها هستیم، اظهار کرد: گیلان همچنان در محاصره کروناست و با افزایش دورهمی ها، افزایش آمارهای ابتلا دور از انتظار نیست.

وی با ابراز تاسف از بی توجهی جوانان به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک، افزود: متاسفانه جوانان و نوجوانان فکر می کنند به کرونا مبتلا نمی شوند، اما صحت ندارد و هم اکنون بسیاری از افراد زیر ۳۰ سال در بیمارستان ها بستری هستند.

رخشاد با اشاره به گذشت بیش از دو هفته از آخرین روز تعطیلات عید، یادآور شد: انتظار داریم روند ابتلا به کرونا آرام آرام کاهشی شود، مردم رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه عدم حضور در دورهمی را جدی بگیرند.

وی از بستری شدن ۱۹۰ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۴۱ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار