برگزاری پویش های قرآنی درایام ماه مبارک رمضان دربستر شبکه شاد

تهران( پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷ برنامه ها ماه رمضان را در راستای فعالیت تربیتی دانش آموزان مطابق با نقشه سند تحول بنیادین دانست که در جهت تقویت مبانی دینی و معرفتی دانش آموزان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش های قرآنی درایام ماه مبارک رمضان دربستر شبکه شاد

طاهره پورمحمود؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به دانش آموزان و فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و رنگ بندی قرمز کرونایی در استان تهران، منطقه۱۷، در راستای فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی خودکه برای دانش‌آموزان دارد، امسال هم فعالیت‌های خود را درباره مسائل دینی در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه درنظر گرفته است.
وی ادامه داد:‌ علیرغم شیوع بیماری کرونا و شرایط حاکم بر کشور که بسیاری از فعالیت‌های گروهی و حضوری را منع کرده است، تلاش کردیم در بستر فضای مجازی و شبکه دانش‌آموزی شاد که اصلی ترین بستر همراهی و مشارکت دانش‌آموزان است، فعالیت‌های ویژه ای را پیش بینی کنیم.

وی افزود: ترتیل خوانی دانش‌آموزان به صورت زنده یکی از برنامه‌های فاخر در ماه مبارک رمضان است همچنین توسط مدارس برنامه های ویژه ای برای روزه اولی‌ها داریم که آداب و احکام روزه را برایشان معرفی و آموزش خواهیم داد.

وی همچنین اظهار کرد: برنامه ستارگان قرآنی را در نوروز 1400 پیش بینی کرده بودیم که این برنامه را در ماه مبارک رمضان انجام خواهیم داد، چراکه پیرامون معرفی دانش‌آموزان حافظ کل قرآن و خانواده این عزیزان است.

پورمحمود گفت: دعاخوانی و ادعیه‌های وارده این ماه پربرکت نیز از دعای سحر گرفته تا پخش اذان، دعاهای روزانه و دیگر ادعیه از سوی کارشناس قرآن و عترت در کانال‌های مربوطه به صورت روزانه بارگذاری می شود،

وی افزود: از دانش‌آموزان عزیز و فرهنگیان بزرگوار می‌خواهیم به همراه خانواده‌های خود در این برنامه‌ها شرکت موثر و فعالی داشته باشند.
وی همچنین از برگزاری پویش روزه اولی ها در روز میلاد پر برکت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار