در راستای حفظ حقوق عامه و جلو گیری از تصرفات غیر مجاز در بستر رودخانه ها

بازدید دادستان استان زنجان از عملیات آزادسازی بستر رودخانه روستای دو اسب

زنجان (پانا) - حجت الاسلام محسن کرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه بازدیدهای میدانی از بستررودخانه در زنجان با حضور در روستای دواسب از پروژه آزادسازی بستر رودخانه این روستا بازدید و از نزدیک در جریان فرایند اقدامات مجری و پیمانکار این طرح قرار گرفته و در این حوزه دستورات و ارشادات لازم را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دادستان استان زنجان از عملیات آزادسازی بستر رودخانه روستای دو اسب

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام محسن کرمی در حاشیه این بازدید گفت: تصرفات در بستر رودخانه ها و مسیر ها جزء تصرف اراضی عمومی و انفال محسوب میشود.

کرمی با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق عامه بایستی ، تصرفات در بستر رودخانه ها و مسیر آنها که جزء اراضی عمومی و انفال هستند آزاد سازی گردند افزود: با این کار هم مسیر رودخانه هموار و بازگشایی می شود و هم در مواقع بارش شدید باران از وقوع سیل و حوادث ناگوار مترتب آن پیشگیری می شود.

کرمی خاطر نشان کرد: برای افرادی که در این مسیر و بستر رودخانه تخلف کرده اند و ساخت و سازهای غیر مجازی در بستر رودخانه انجام داده اند پرونده قضایی تشکیل شده و حکم به تخریب صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: نیروی انتظامی نیز بعنوان ضابط قضایی بایستی به وظیفه قانونی خود و همکاری در خصوص این تخریب های غیر مجاز عمل کند.

گفتنی است پروژه آزاد سازی حریم رودخانه دواسب 950 متر طول دارد که 300 متر ان انجام شده و مابقی نیز در حال اقدام است و این آزاد سازی علاوه بر بازگشایی مسیر و حریم رودخانه در جهت پیشگیری از بروز خسارات و حوادث ناشی از سیل برای ساکنین این منطقه صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار