در ادامه آموزش‌های برخط المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران؛

نوجوانان با فیلمبرداری فیلم کوتاه آشنا می‌شوند

تهران (پانا) - ساعد نیک ذات عکاس و مدیر فیلمبرداری سینما در جدیدترین جلسات آموزش مجازی از پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، هنرجویان این گروه سنی را با فیلمبرداری فیلم کوتاه آشنا می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان با فیلمبرداری فیلم کوتاه آشنا می‌شوند

به گزارش روابط عمومی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، سه جلسه از آموزش‌های مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به مبحث «آشنایی با فیلمبرداری» اختصاص یافته است. تدریس این آموزش‌های برخط را که در صفحه اینستاگرام المپیاد به نشانی @olymp.film.fe برگزار می‌شود، ساعد نیک ذات برعهده دارد.

اولین جلسه آموزش «آشنایی با فیلمبرداری» عصر امروز(چهارشنبه ۱ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ و جلسات دوم و سوم آن روزهای یکشنبه ۵ و چهارشنبه ۸ اردیبهشت در همین ساعت در صفحه اینستاگرام المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران برگزار می‌شود.

آموزش‌های مجازی المپیاد به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همراهی یونیسف روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ در جریان برگزاری است. بهره‌گیری از این جلسات برای عموم آزاد بوده و جزییات و اخبار مربوط به آن در سایت و اینستاگرام انجمن به نشانی www.iycs.ir و @iycs.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار