پیام تسلیت فرماندهی مرکز مقاومت بسیج فرهنگیان در پی شهادت «سردار حجازی»

تهران‌(پانا) - فرماندهی مرکز مقاومت بسیج فرهنگیان وزارت آموزش‌وپرورش، در پیامی، شهادت «سردار حجازی» را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۹۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت فرماندهی مرکز مقاومت بسیج فرهنگیان در پی شهادت «سردار حجازی»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

تاریخ پرافتخار اسلام مردان خودساخته و بزرگی را به خود دیده است که در سایه تعالیم انسان‌ساز پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و خاندان طاهرش تربیت‌یافته و با پای نهادن به عرصه مجاهدت و دفاع از حریم اولیای به‌حق خداوند، باشکوه‌ترین حماسه‌ها را در مصاف با جنود شیطان و دشمنان بشریت آفریدند. شاگردان مکتب امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و پاسداران جان‌برکف انقلاب اسلامی نیز در این میدان با سرافرازی، نقش‌آفرینی کرده و پرچم پرافتخار اسلام عزیز را با اقتدار در اهتزاز نگه‌داشته و در آسمان حق‌طلبی درخشیده‌اند. سردار بزرگ و سرافراز «سید محمد حسین زاده حجازی» نمونه گرانقدری از سربازان فداکار و شهادت‌طلبی بود که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی درصحنه‌های پرخطر و سرنوشت‌ساز دفاع از حق، مردانه و استوار مبارزه کرد و سال‌ها در وادی هجرت، جهاد و استقامت صیقل خورد و خویشتن را از زلال معنویت سیراب و مؤمنان را از شیرینی خدمت بهره‌مند ساخت.

عروج ملکوتی یار دیرینه امام و شهیدان و سرباز مخلص و خستگی‌ناپذیر امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به‌تمامی عاشقان این راه نورانی به‌ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و بسیجیان معزز فرهنگی تسلیت عرض می‌نماییم.

یادش گرامی و روحش در جوار یاران شهیدش همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، مشمول عنایات خاصه خداوند متعال، پیامبر عظیم الشان و اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار