کمپین فروش رمان برگزار می‌شود

روزبه حسینی با کتاب «یا انگار نمی‌شود به تو رسید» آمد

تهران (پانا) - شبکه‌ اجتماعی «همبودگاه» از اول اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته کمپینی برای عرضه‌ی کتاب «یا انگار نمی‌شود به تو رسید» برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کمپین فروش رمان برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی این رویداد، رمان «یا انگار نمی‌شود به تو رسید» نوشته‌ی روزبه حسینی، شاعر و نمایشنامه‌نویس معاصر، از آغاز ماه اردیبهشت با برپایی کمپین فروش به مخاطبان جدی و حرفه‌ای ادبیات داستانی عرضه خواهد شد.
رمان «یا انگار نمی‌شود به تو رسید» نخستین اثر حسینی در گونه‌ی رمان کوتاه است که سال ۹۳ مجوز چاپ گرفت و بهار ۹۴، پانزده سال پس از نگارش، منتشر و با پیامی از دکتر رضا براهنی با قرائت فرخنده حاجی‌زاده، توسط زنده‌یاد دکتر فریبرز رییس‌دانا در سالن تئاتر رکن‌الدین خسروی با استقبال تماشاگران، نویسندگان و نمایشگران رونمایی شد.
قاسم روبین، ناهید توسلی، مهشید نونهالی، رویا افشار، مصطفی عزیزی، شیوا ارسطویی، عادل بزدوده، رضا معدنی‌پور، خسرو شهراز، پیمان سلطانی، پژمان سلطانی و اکتای براهنی از چهره‌های نام‌داری بودند که در این رونمایی حضور داشتند.
شبکه اجتماعی تخصصی کتاب «همبودگاه» از شهریور ۹۹ کار خود را شروع کرده تا از شکل تامین مالی جمعی صرف فاصله بگیرد و علاوه بر آن در ابعادی بزرگ‌تر و از نمایی بالاتر به موضوع کتاب، نویسنده و مخاطب نگاه بکند.
رمان «یا انگار نمی‌شود به تو رسید» در چاپ اول با تیراژ یک‌هزار نسخه، در کم‌تر از یک ماه به اتمام رسید و تعدادی محدود برای برگزاری این کمپین محفوظ نگه داشته شد.
شبکه‌ی اجتماعی «همبودگاه» پیش از این نیز در سال ۹۹ مجموعه‌شعرهای روزبه حسینی را با عنوان «هیپیوز» ـ نشر هونار ـ در کمپینی به مخاطبان عرضه کرده بود.
گفتنی‌ست این اثر منحصراً و به صورت اختصاصی فقط از شبکه اجتماعی همبودگاه قابل‌تهیه است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق عضویت در این شبکه با تخفیف‌های متفاوت رمان را خریداری و به صورت مستقیم با نویسنده‌ی اثر مکاتبه داشته باشند.
برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه به نشانی شبکه‌ی اجتماعی همبودگاه در نشانی https://hamboodgah.com/Social/index.php مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار