نگرانی محسن هاشمی از ایجاد پیک پنجم کرونا

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت‌ در اردیبهشت ماه وضعیت قرمز در بسیاری از نقاط کشور برقرار است و در این شرایط قرار است ۴ انتخابات همزمان اجرا شود که می‌تواند پیک چهارم را به پیک پنجم تبدیل کند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نگرانی محسن هاشمی از ایجاد پیک پنجم کرونا

محسن هاشمی در جریان دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: شرایط کرونایی در کشور به سرعت رو به وخامت است و شرایط بستری‌ها نسبت به پیک سال گذشته افزایش بیشتری داشته است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در اردیبهشت ماه شاهد حفظ وضعیت قرمز در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود و در این شرایط قصد داریم ۴ انتخابات را همزمان اجرا کنیم که می‌تواند پیک چهارم را به پیک پنجم تبدیل کند و باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای زمان و نحوه تبلیغات و شیوه برگزاری رای‌گیری در کشور انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه اکنون دو مشکل در این زمینه وجود دارد گفت: یکی از مشکلات تعداد صندوق‌ها است و آنطور که شنیده‌ام تنها قصد افزایش ۱۵ درصدی صندوق‌ها را دارند و باید بتوانیم حداقل در تهران صندوق‌ها را حداقل به دو برابر افزایش دهیم. همچنین شنیده شده است که داوطلب برای شرکت در رای گیری هم به اندازه کافی وجود ندارد

رئیس شورای شهر تهران افزود: وقتی می‌خواهیم این ۴ انتخابات را برگزار کنیم و با توجه به تعداد کاندیدها به ویژه کاندیدهای شوراها اگر تنها دو جلسه انتخاباتی در یک هفته برگزار کنند، شاهد برگزاری ده هزار جلسه خواهیم بود که به کانون ویژه کرونا تبدیل و باید جلسات ویژه‌تری برای این مساله در نظر گرفته شود.

هاشمی همچنین درخواست کرد که از تجربه موفق انتخابات الکترونیکی شورایاران در برگزاری انتخابات پیش رو استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار