مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان:

اگر از ماسک زدن خسته شدید به کادر بهداشت و درمان فکر کنید

رشت (پانا) - مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه برخی از افراد به بهانه خسته شدن پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک را رعایت نمی کنند، عنوان کرد هر زمان از ماسک زدن خسته شدید، به کادر بهداشت و درمان فکر کنید که با ماسک و گان در یک سال و نیم گذشته کلافه هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اگر از ماسک زدن خسته شدید به کادر بهداشت و درمان فکر کنید

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حسن رخشاد با ابراز تاسف از حضور مردم در پارک ها و تفرجگاه ها در این ایام، اظهار کرد: پارک ها جزو مشاغل گروه سه و چهار هستند و در شهرهای با وضعیت قرمز نباید فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد به بهانه خسته شدن پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک را رعایت نمی کنند، افزود: هر زمان از ماسک زدن خسته شدید، به کادر بهداشت و درمان فکر کنید که با ماسک و گان در یک سال و نیم گذشته کلافه هستند.

مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با اشاره به جانفشانی پزشکان و پرستاران برای درمان بیماران کرونایی، عنوان کرد: مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و در راس آن زدن ماسک و عدم حضور در دورهمی، علاوه بر شکستن چرخه انتقال کرونا، به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.

رخ شاد، موج چهارم بیماری کرونا را متفاوت از موج های قبلی دانست و گفت: اگر یک نفر از اعضای خانواده مبتلا به کرونا شود، سایر اعضای خانواده نیز حتما مبتلا خواهند شد.

وی از بستری شدن ۱۹۲ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۴۸ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۱۳۴ نفر بد است؛ البته درباره بیماران شدیدا بدحال در بخش مراقبت های ویژه با تکمیل تخت ها مواجه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار