از سوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام شد؛

ویژه فعالیت‌های اداره قرآن، عترت و نماز در ماه میهمانی خدا

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اجرای طرح‌ها برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ویژه فعالیت‌های اداره قرآن، عترت و نماز در ماه میهمانی خدا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌مجتبی هاشمی ضمن اشاره به اینکه، ماه رمضان، ماه انس و دوستی با خدا و خلق اوست، گفت: در راستای فعالیت‌های دینی و ارزشی که همه ساله برای دانش‌آموزان ، اولیاء و فرهنگیان عزیز دراین ماه پربرکت برنامه‌ریزی می‌شود؛ امسال نیز ویژه برنامه‌هایی جهت استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی که محور اصلی این برنامه‌هاست در استان اجرا می‌شود.

او گفت: از برنامه‌های شاخص استان در ماه مبارک رمضان، برگزاری و پخش محفل انس با قرآن و مراسم هیئت‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور، مسابقه شمیم بندگی (ویژه دارالقران‌ها)، مسابقه تفسیر سوره حجرات است و در بستر فضای مجازی(شبکه شاد) اجرا می‌شود.

این مقام مسئول ضمن اشاره به فضیلت‌های این ماه گفت: قطعا" زمینه‌ساز بهره گرفتن هر چه بیشتر از این ماه، داشتن آگاهی و شناخت از فضیلت آن است و اگر کسی عظمت این ماه را به درستی درک می‌کند که بداند مهمان چه کسی است تا بتواند با شناخت بیشتر از برکات این ماه بهره‌مند شود.

هاشمی بیان کرد: اختتامیه ششمین جشنواره مصباح الهدی نیز همزمان با میلاد با سعادت امام‌حسن مجتبی‌(علیه‌السلام) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار