پوشش حداکثری و ارتقای کیفی آموزش؛ مهمترین هدف سوادآموزی در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد پوشش حداکثری جامعه هدف در سوادآموزی از مهمترین اهداف حوزه معاونت سواد آموزی استان است.

کد مطلب: ۱۱۷۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پوشش حداکثری و ارتقای کیفی آموزش؛ مهمترین هدف سوادآموزی در سیستان و بلوچستان

حبیب تراقوئی در جلسه ای با حضور روسای ادارات داخلی و کارشناسان حوزه سوادآموزی استان در زاهدان اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه سوادآموزی استان بر توسعه و گسترش پوشش جامعه هدف در حوزه سواد آموزی استان معطوف است که در این مسیر از ظرفیت معلمان رسمی آموزش و پرورش برای پوشش هر چه بیشتر دوره های سوادآموزی باید استفاده شود.

وی افزود: از دیگر برنامه هایی که با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری می شود، ارتقاء سطح کیفی برنامه ها هم برای آموزش دهندگان و هم برای سوادآموزان است و انتظار می رود تا در این خصوص از نظرات همه کارشناسان استفاده و برنامه واحدی طراحی شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در ادامه بر نظم مالی و شفاف سازی چرخه امور مالی تاکید کرد و از همکاران مربوطه خواست تا با تلاش، جدیت و نظارت بر همه شهرستانها و مناطق شرایطی را ایجاد کنند تا اسناد هزینه مطابق دستورالعملهای بالادستی و به موقع با رعایت عدالت و متناسب با فعالیت ها و عملکرد ها پرداخت شود.

تراقوئی بر استفاده از ظرفیت مدیران مدارس برای جلوگیری از افزایش بازمانده از تحصیل نیز تاکید کرد و گفت: این ظرفیت یک مطالبه جدی است تا بخشهای دولتی و غیردولتی در این زمینه پای کار بیایند و برای همیشه ورود به بیسوادی را کاهش و مسدود کنند.

وی در بخش دیگری از تشکیل شورای پشتیبانی سواد و کمیته مالی خبر داد و افزود: همه تلاش ها باید در راستای رضایت ارباب رجوع و خصوصا جامعه هدف سواد آموزی در اولویت کاری همکاران حوزه سواد آموزی قرار بگیرد.

در پایان این جلسه همه اعضا نقطه نظرات و تجربیات خودشان را برای ایجاد وحدت رویه عنوان کردند و مقرر شد تا جلسات شورای اداری معاونت ماهانه برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار