صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا

استقلال با این بازیکنان می‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد

فرهاد مجیدی تصمیم درستی درباره محمد دانشگر گرفت

پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان استقلال ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ها هستند بنابراین می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شوند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
استقلال با این بازیکنان می‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا، درباره وضعیت استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: « شرایط رقابت‌های لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و همه ما می‌دانیم که بازیکنان استقلال فقط و فقط باید به حضور قدرتمند در این مسابقات فکر کنند. قطعا کادر فنی حریفان را به خوبی آنالیز کرده و به نقاط قوت و ضعف آن‌ها دسترسی دارد. »

وی ادامه داد:« به نظرم استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد و در کنار آن یک مربی جوان که به بازیکنان خود اعتماد دارد. مجیدی اگر بتواند خط میانی تیم‌اش را محکم کند و از ترکیب باتجربه‌ها مقابل جوانترها استفاده کند می‌تواند مقابل حریفان نتایج خوبی کسب کند. بازیکنان جوانان استقلال هم در کنار باتجربه‌ها توانستند به هماهنگی برسند و این موضوع نقطه قوت تیم است. »

پیشکسوت استقلال افزود: « استقلال شرایط حساسی پیش‌رو دارد و اعضای کادر فنی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که استقلال به دور از حاشیه باشد تا تیم بتواند در لیگ قهرمانان خوب نتیجه بگیرد. البته گرفتن حق میزبانی به ضرر تیم‌های ایرانی شد و بازی در خارج از خانه به آن‌ها آسیب می‌زند اما بالاخره چاره‌ای نیست و باید با شرایط کنار آمد. »

ورمزیار عنوان کرد: « همه ما می‌دانیم فضای لیگ قهرمانان با لیگ برتر کاملا متفاوت است، در مسابقات لیگ قهرمانان تیم‌ها با بازیکنان گران قیمت حضور پیدا می‌کنند و همه برای رسیدن به قهرمانی تیم می‌بندند و تلاش می‌کنند،بنابراین صعود از مرحله مقدماتی نه تنها برای استقلال بلکه برای هر نمایند چهاره ایران سخت و دشوار خواهد بود. امیدوارم استقلال بتداتذ به عنوان تیم اول صعود کند که اگر این اتفاق بیافتد کار بسیار بزرگی انجام داده است. »

پیشکسوت استقلال در خصوص تصمیم فرهاد مجیدی مبنی بر عدم حضور دانشگر به عربستان اظهار کرد: « به نظر مجیدی تصمیم درستی گرفت، به هر حال او سرمربی است و باید مدیریت لازم روی تیم‌اش را داشته باشد، تیم بزرگ نیاز به مدیریت قوی درون تیمی دارد و فکر می‌کنم مجیدی به خوبی از پس آن برآمده است، البته گویا برای دانشگر ویزا صادر شده و هر زمان کادرفنی به او نیاز داشته باشد راهی عربستان می‌شود، اما تصمیم‌گیری در مورد بازیکنان برعهده مجیدی است و او‌صلاح تیم‌اش را بهتر از هر کسی می‌داند و ما هم باید به خواسته او احترام بگذاریم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار