همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن :

نرم افزار قرآنی سبحات رو نمایی شد

اصفهان ( پانا) - برای نخستین بار در کشورنرم افزار‌ قرآنی سبحات توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت سُبُحات اصفهان رو نمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نرم افزار قرآنی سبحات  رو نمایی شد

مهدی بزرگزاد ایمانی، مدیر عامل این موسسه موسسه فرهنگی قرآن و عترت سُبُحات اصفهان در گفت و گو با پانا گفت: این مجموعه قرآنی در سال ۱۳۹۴با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی تأسیس و راه اندازی شد.
وی افزود: این موسسه برگزار کننده ی دوره های صوت و لحن،ترتیل،تجوید،روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در دو بخش پسران و دختران ۸ تا ۱۵ سال است.
بزرگزاد بیان کرد: مرکز تخصّصی آموزش و تولید نغمات دینی و آیینی زیر نظر این موسسه در سال ۱۳۸۴ بصورت مستقل فعّالیت خود را در زمینه ی تولید آواهای دینی ، مذهبی و قرآنی آغاز کرد. این مرکز در طی چند سال فعالیت خود ، تعداد ۵۰۰ قطعه ی استودیویی (صوتی و تصویری) آکاپلا (چند صدایی آوایی) و موزیکال در قالب هنرهای آوایی همچون سرود، تواشیح ، نشید عربی و... با موضوعات مدح ائمه اطهار علیهم السّلام ، مناجات ، آثار ملی ، آیینی و تبلیغی تولید کرده است که با عنایت پروردگار متعال بازتاب گسترده ای در شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی داشته است.
مدیر عامل موسسه قرآن و عترت سبحات اظهار کرد: در همین راستا برای اولین بار در بین ۴هزار موسسه قرآنی فعال در کشور و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن این مرکز نرم افزار موسّسه فرهنگی قرآن و عترت سُبُحات اصفهان را با هدف فراگیری هنرهای آوایی و صوت و لحن قرآن کریم رونمایی کرد.

خبرنگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار