برگزاری جلسه معاونان پرورشی شهرستانها و مناطق استان کرمان

کرمان(پانا) - جلسه معاونان پرورشی شهرستانها و مناطق با حضور معاون پررورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه معاونان پرورشی شهرستانها و مناطق استان کرمان

صدیقه مرادی ضمن تبریک حلول ماه رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جای بسی امیدواری است که مجموعه ی پرورشی در این وضعیت کرونا همچنان به فعالیت خود ادامه داده و با ارائه برنامه های مختلف دانش آموزان را هدایت کرد.

مرادی گفت: تلاش مجدانه شما باعث شد در این شرایط بحرانی دانش آموزان از برنامه های پرورشی محروم نمانند.

وی حلول ماه رمضان را فرصتی برای خودسازی دانسته و افزود: در این ماه پر برکت ضمن ارتباط با خدا و خودسازی باید به فکر قشر جوان هم بود و با ایجاد انگیزه در آنها برنامه های ویژه این ماه را با شیوه های خوب و جذاب به آنها ارائه کرد.

مرادی ضمن بیان توصیه های امام رضا (ع) به اباصلت که باید از این ماه بهترین توشه را برداریم گفت:همانطور که این امام معصوم توصیه کرده اند هیچ کینه ای به دل نداشته باشیم و در جهت رفع اشکالات خود برآییم و تقوا پیشه کنیم.

وی افزود: مهمترین وظیفه ما تربیت نفس خود و جامعه ای است که به آن خدمت می کنیم.

مرادی ضمن اشاره به سوره شمس گفت: مهمترین نعمتی که خدا به ما عطا کرده عقل است که تشخیص بد و خوب را به ما می دهد.

وی گفت: سلامت روحی و روانی ما باعث آرامش جامعه است، پس در سلامت آن بکوشیم و سلامت و آرامش درونی ایجاد نخواهد شد مگر اینکه بدی ها را از خود دور کنیم و به دانش آموزان بیاموزیم که از بدی ها دوری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار