برگزاری مسابقه‌ در مدارس دخترانه شهرستان دماوند

دماوند(پانا)- به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه‌ای برای مدارس دخترانه شهرستان دماوند با عنوان به میزبانی من و مادرم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه‌ در مدارس دخترانه شهرستان دماوند

جهت شرکت در این مسابقه، دانش‌آموزان لازم است تصاویری از سفره افطار و سحری خود را بنا به فرمایش مقام‌معظم رهبری، مزین به تصویر یکی از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم یا مدافع سلامت ارسال کرده و از جوایز ویژه برخوردار شوند.

آخرین مهلت ارسال آثار، نیمه اول ماه مبارک رمضان، سالروز میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت، امام حسن‌مجتبی(ع) است.

منصوره نصیری دبیر پرورشی یکی از مدارس دماوند، در گفت و گو با پانا گفت: خداوند روزه را برای آزمودن اخلاص بندگان واجب کرده است، لازم به ذکر است که این دومین ماه مبارک رمضان ماه میمانی خدا است که با بیماری کرونا همراه است و به خاطر رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، مراسم میهمانی در مساجد و دیگر مکان‌ها برگزار نمی‌شود و امسال بیماری به مرحله خطرناکی رسیده است و همه مجبور هستیم که در این ماه مراسم و سفره‌های افطار و سحر را در خانه‌ها در جمع خانواده پهن کنیم.
او در ادامه بیان کرد: به همین دلیل حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید ‌فهمیده دماوند از دانش‌آموزان دختر دعوت کرد که از سفره‌های افطاری و سحری که ساده باشد، بر این سفره‌ها لطف زیادی سایه افکنده و عکس‌هایی توسط دانش‌آموزان هنرمند منطقه دماوند از شهدا تهیه و آماده شود و با معرفی نام و نام‌خانوادگی و نام مدرسه در صفحات مجازی ارسال کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه خوبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار