آغاز به‌کار مدرسه بازی پردازی؛ لیگ ملی-دانشجویی بازی‌های فکری برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی از آغاز کار «مدرسه بازی پردازی» با هدف تنوع بخشی به فعالیت‌های متناسب با ذائقه نسل جوان، به ویژه دانشجویان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار مدرسه بازی پردازی؛ لیگ ملی-دانشجویی بازی‌های فکری برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مهدی عباسی با بیان اینکه انسان از معدود موجوداتی است که تا آخر عمر بازی می‌کند و بازی‌کردن محدود به سنین کودکی نمی‌شود، گفت: در این عصر بیش از هر زمان دیگر، اهمیت بازی و ورزش بزرگسالان جهت سلامت جسم و روح آنها درک شده است و بازی به عنوان یک ابزار آموزشی و درمانی و... در کنار سایر روش‌ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت تصریح کرد: متاسفانه نبود برنامه‌های فردی و جمعی گوناگون سبب پناه آوردن جوانان به فعالیت‌هایی شده است که بعضا آسیب‌های فراوانی به همراه دارند.

عباسی با تاکید بر اینکه بازی در بزرگسالان اگر به درستی انجام گردد، هم سبب آموزش می‌شود و هم سلامت به ارمغان می‌آورد و هم تعاملات اجتماعی را تقویت می‌نماید، اذعان داشت: یکی از راهکارهای سازمان دانشجویان، پرداختن به بازی‌های فیزیکی در مقابل بازی‌های دیجیتال است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان دانشجویان در مدت نزدیک به دو سال در دبیرخانه بازی‌ها خلاق به تحقیق، پژوهش و آزمایش بازی‌های رومیزی پرداخته و بعد از دریافت بازخورد این موضوع در بین دانشجویان اقدام به تاسیس «مدرسه بازی‌پردازی» نموده است.

سرپرست سازمان دانشجویان، برگزاری رویداد آموزشی ـ رقابتی «بازی‌دانان» با هدف کشف و پرورش نسل جدیدی از طراحان و فعالان حوزه بازی و لیگ ملی-دانشجویی بازی‌های فکری با هدف ترویج بازی‌های مناسب و آموزنده و تولید محتوای تخصصی در این حوزه را از اهم فعالیت‌های این مدرسه در سال جاری دانست.

عباسی افزود: در مدرسه بازی‌پردازی، علاوه بر پرداختن به معرفی جدیدترین بازی‌ها، نسل جدیدی در قالب بورس آموزشی با مباحث حوزه بازی آشنا می‌شوند و با تولید بازی زیرنظر اساتید مطرح این حوزه، به رونق اقتصاد این بخش نیز کمک می‌کنند.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت isojd.ir یا studentcity.ir یا roytab.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار