سرپرست شهرداری اسلامشهر خبرداد:

احداث مرکز شماره‌گذاری خودروهای سبک و سنگین در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - سرپرست شهرداری اسلامشهر در جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری از پیگیری اخذ مجوز و راه اندازی مرکز شماره‌گذاری خودروهای سبک و سنگین در اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
احداث مرکز شماره‌گذاری خودروهای سبک و سنگین در اسلامشهر

سومین جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری اسلامشهر در سال جدید به ریاست محسن حمیدی سرپرست شهرداری و با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از مدیران ارشد شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه کریم نایبی،نایب رئیس شورای شهر اسلامشهر از زحمات طلا شهردار پیشین اسلامشهر تقدیر کرد و خواستار اهتمام مدیران در به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و در دست اجرای شهرداری شد.

در ادامه حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر نیز در سخنانی، به موضوع بودجه سال 1400شهرداری اسلامشهر اشاره کرد و دستور پیگیری وصول مطالبات توسط حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری را صادر کرد.

بررسی مصوبات جلسات پیشین و پیگیری روند اجرای مصوبات، موضوعاتی از جمله، پیگیری پرونده‌های شهرسازی و ارسال به کمیسیون ماده صد، عملیات عمرانی جایگاه سوخت، آسفالت معابر و خیابان‌ها، ورودی بوستان ۶/۵هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی، رسیدگی به بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری، ساماندهی سد معابر توسط دست‌فروشان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرپرست شهرداری اسلامشهر به تلاش ویژه مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه در انجام وظایف تاکیدکرد و با توجه به لزوم احداث و راه اندازی مرکز خدمات خودرویی، دستور اخذ مجوزهای لازم درخصوص راه اندازی مرکز شماره‌گذاری خودروهای سبک و سنگین توسط سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک در اسلامشهر را صادر کرد.

خبرنگاردانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار